Wpływ reklamy na zachowania młodych konsumentów

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Reklama jest prostym i efektywnym sposobem komunikowania się z młodymi konsumentami. Nasycony i konkurencyjny polski rynek dóbr dla młodych ludzi nie może już funkcjonować bez promocji, spójnej z pozostałymi instrumentami marketingowymi. Zatem skierowanie przez przedsiębiorstwo nowego produktu do szerokiej grupy młodych konsumentów i zdobycie znaczącej pozycji na rynku byłoby praktycznie niemożliwe bez reklamy. Celem niniejszej pracy jest rozpoznanie poprzez badania ankietowe oddziaływania reklamy oraz jej nośników podczas gromadzenia informacji na temat produktu przez młodych konsumentów, a także wpływ reklamy na ostateczną decyzję zakupu.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, działania marketingowe, zachowania konsumentów, proces zakupu, środki reklamy

Cytowanie