Badania marketingowe jako narzędzie weryfikacji pomysłu na nowy produkt

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Urban Łukasz
dc.date.accessioned 2014-02-10T00:13:21Z
dc.date.available 2014-02-10T00:13:21Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5448
dc.description.abstract Innowacje produktowe odgrywają dużą rolę w działaniu współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, ale także usługowych, ponieważ produktem może być zarówno dobro fizyczne jak i usługa. W wielu przypadkach, nowe produkty są niezbędne do utrzymania się przedsiębiorstwa na rynku. Przyciągają one nowych klientów oraz przyczyniają się do utrzymania tych dotychczasowych. Celem niniejszej pracy jest prezentacja badań marketingowych jako narzędzie weryfikacji pomysłu na nowy produkt. W pracy opisano kształtowanie i wdrażanie innowacji produktowych na rynek oraz przedstawiono zagadnienia dotyczące wykorzystywania badań marketingowych w procesie weryfikacji idei na nowy produkt. Zaprezentowano pomysł na nowy produkt – serwis AutoStop oraz dokonano analizy wyników samodzielnie przeprowadzonych badań marketingowych mających na celu określenie, czy wprowadzanie na rynek serwisu ma sens. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject innowacje produktowe pl
dc.subject marketing pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject źródła innowacji pl
dc.subject wprowadzanie produktu na rynek pl
dc.title Badania marketingowe jako narzędzie weryfikacji pomysłu na nowy produkt pl
dc.title.alternative Marketing research as a tool of verification of an idea for a new product en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info