dc.contributor.advisor |
Chlipała, Paweł |
|
dc.contributor.author |
Urban Łukasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T00:13:21Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T00:13:21Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5448 |
|
dc.description.abstract |
Innowacje produktowe odgrywają dużą rolę w działaniu współczesnych przedsiębiorstw produkcyjnych, ale także usługowych, ponieważ produktem może być zarówno dobro fizyczne jak i usługa. W wielu przypadkach, nowe produkty są niezbędne do utrzymania się przedsiębiorstwa na rynku. Przyciągają one nowych klientów oraz przyczyniają się do utrzymania tych dotychczasowych. Celem niniejszej pracy jest prezentacja badań marketingowych jako narzędzie weryfikacji pomysłu na nowy produkt. W pracy opisano kształtowanie i wdrażanie innowacji produktowych na rynek oraz przedstawiono zagadnienia dotyczące wykorzystywania badań marketingowych w procesie weryfikacji idei na nowy produkt. Zaprezentowano pomysł na nowy produkt – serwis AutoStop oraz dokonano analizy wyników samodzielnie przeprowadzonych badań marketingowych mających na celu określenie, czy wprowadzanie na rynek serwisu ma sens. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
innowacje produktowe |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
badania marketingowe |
pl |
dc.subject |
źródła innowacji |
pl |
dc.subject |
wprowadzanie produktu na rynek |
pl |
dc.title |
Badania marketingowe jako narzędzie weryfikacji pomysłu na nowy produkt |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing research as a tool of verification of an idea for a new product |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |