Strategia wejścia na Sądecczyznę dla firmy KROZUZ
Ładowanie...
Data
2012-01-02 11:30:37
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza rynku oraz przygotowanie strategii wejścia
na rynek nowosądecki dla firmy KROZUZ, istniejącej od 2004 roku i działającej na terenie
Słowacji. Działalnością przedsiębiorstwa jest sprzedaż i montaż stolarki okiennej, jak również rolet, żaluzji, moskitier. Zastosowana w trakcie pisania pracy analiza SWOT pozwala określić
pozycję firmy oraz wskazuje kierunek w jakim powinno podążać przedsiębiorstwo, a
przygotowana ankieta potrzeb klientów, jest istotnym elementem dla opracowania strategii
wejścia na nowy rynek. Przedstawiona strategia zawiera elementy marketingowe i
promocyjne, a także strategię finansową firmy KROZUZ.
The subjects of presented thesis are a market analysis and preparing the market entry strategy into Nowy Sącz area for the KROZUZ company existing from 2004 and operating in Slovakia. A sale and an assembly of windows, blinds, roller-blinds, as well as mosquito nets are an activity of the company. The SWOT analysis applied in the course of writing this work allows to determine the company's position as well as is showing the direction in which an enterprise should head, and the prepared questionnaire form of needs of customers is a crucial element for developing a strategy of entering the new market. The presented strategy contains marketing and promotional elements, as well as a financial strategy of the KROZUZ company.
The subjects of presented thesis are a market analysis and preparing the market entry strategy into Nowy Sącz area for the KROZUZ company existing from 2004 and operating in Slovakia. A sale and an assembly of windows, blinds, roller-blinds, as well as mosquito nets are an activity of the company. The SWOT analysis applied in the course of writing this work allows to determine the company's position as well as is showing the direction in which an enterprise should head, and the prepared questionnaire form of needs of customers is a crucial element for developing a strategy of entering the new market. The presented strategy contains marketing and promotional elements, as well as a financial strategy of the KROZUZ company.
Opis
Słowa kluczowe
strategia firmy, analiza marketingowa, sprzedaż okien, Słowacja, business strategy, marketing analysis, SWOT, sale windows, Slovakia