dc.contributor.advisor |
Woźniak, Dariusz |
|
dc.contributor.author |
Obrzud, Paweł |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-11T09:02:02Z |
|
dc.date.available |
2014-02-11T09:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2012-01-02 11:30:37 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5546 |
|
dc.description.abstract |
Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza rynku oraz przygotowanie strategii wejścia
na rynek nowosądecki dla firmy KROZUZ, istniejącej od 2004 roku i działającej na terenie
Słowacji. Działalnością przedsiębiorstwa jest sprzedaż i montaż stolarki okiennej, jak również rolet, żaluzji, moskitier. Zastosowana w trakcie pisania pracy analiza SWOT pozwala określić
pozycję firmy oraz wskazuje kierunek w jakim powinno podążać przedsiębiorstwo, a
przygotowana ankieta potrzeb klientów, jest istotnym elementem dla opracowania strategii
wejścia na nowy rynek. Przedstawiona strategia zawiera elementy marketingowe i
promocyjne, a także strategię finansową firmy KROZUZ. |
pl |
dc.description.abstract |
The subjects of presented thesis are a market analysis and preparing the market entry
strategy into Nowy Sącz area for the KROZUZ company existing from 2004 and operating in
Slovakia. A sale and an assembly of windows, blinds, roller-blinds, as well as mosquito nets
are an activity of the company. The SWOT analysis applied in the course of writing this work
allows to determine the company's position as well as is showing the direction in which an
enterprise should head, and the prepared questionnaire form of needs of customers is a crucial
element for developing a strategy of entering the new market. The presented strategy contains
marketing and promotional elements, as well as a financial strategy of the KROZUZ
company. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
strategia firmy |
pl |
dc.subject |
analiza marketingowa |
pl |
dc.subject |
sprzedaż okien |
pl |
dc.subject |
Słowacja |
pl |
dc.subject |
business strategy |
pl |
dc.subject |
marketing analysis |
pl |
dc.subject |
SWOT |
pl |
dc.subject |
sale windows |
pl |
dc.subject |
Slovakia |
pl |
dc.title |
Strategia wejścia na Sądecczyznę dla firmy KROZUZ |
pl |
dc.title.alternative |
A market entry strategy for KROZUZ company. The case of Sądecczyzna |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-02-10T12:03:57Z |
|