Postrzeganie reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Konkurencja na rynku i reklama są jednymi z podstawowych elementów zmian, jakie nastąpiły po przełomowym roku 1989 w Polsce. Rozwój niezależnych i prywatnych mediów oraz zmiana systemu gospodarczego sprzyjały reklamie. Polscy przedsiębiorcy, podobnie jak zachodni, zaczęli w nią inwestować. Jednakże reklama to też odpowiedzialność społeczna, zwłaszcza w stosunku do dzieci. Niniejsza praca poświęcona jest właśnie reklamie a w szczególności reklamie telewizyjnej oraz jej wpływowi na najmłodszych odbiorców. Celem niniejszej pracy jest analiza i identyfikacja stosunku dzieci w wieku szkolnym (10 – 13 lat) do reklamy, a także pokazanie, jaki wpływ ma badane zjawisko na relacje dzieci z ich środowiskiem.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, młodzież jako odbiorca reklamy, reklama telewizyjna, rynek reklamy w Polsce, dzieci jako odbiorcy reklamy, percepcja reklamy

Cytowanie