Promocja jako narzędzie kształtowania wizerunku turystycznego i jej ocena na przykładzie miasta i gminy Limanowa

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Spośród kilku elementów marketingu - mix w ostatnich kilku latach szczególne znaczenie nabrały działania promocyjne. Przyczyniła się do tego w dużym stopniu zaostrzona konkurencja a także stosowanie identycznych form i metod związanych z tym instrumentem marketingu –mix. Decyzje o wyborze tematu dotyczącego działań promocyjnych miasta i gminy Limanowa można uzasadnić tym, iż w obecnych czasach coraz bardziej oczywistym staje się fakt, że promocja miasta czy gminy bywa ważnym a zarazem podstawowym czynnikiem jego rozwoju. Poprzez działania promocyjne nie tylko prezentuje się oferty, ale również poszukuje się środków finansowych do rozwoju miasta czy gminy. Celem niniejszej pracy jest prezentacja walorów turystycznych oraz działań promocyjnych w kontekście możliwości rozwoju turystyki na obszarze miasta i gminy Limanowa. Istotnym jest również zastosowanie takich działań promocyjnych, które zapewniłyby jak najlepszą realizację wyznaczonych celów.

Opis

Słowa kluczowe

marketing w turystyce, marketing-mix, promocja, narzędzia promocji, gmina Limanowa, produkt turystyczny, agroturystyka

Cytowanie