Znaczenie telefonii mobilnej w zarządzaniu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2006

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest pokazanie innowacyjności rozwiązań technologicznych telefonii mobilnej i ich zastosowania w życiu codziennym. Aby to osiągnąć przedstawione zostały systemy 2G i 3G, czyli GSM (Global System for Mobile Communications) i UMTS (Universal Mobile Telecommunications System). Działanie i możliwości telefonii mobilnej przedstawiono analizując proces sprzedaży w firmie Eurofirany. W pracy przedstawiono historię telefonii ruchomej, która wprowadza do i charakterystykę usług jakie świadczy sieć GSM oraz opisano system UMTS. Przedstawiono praktyczne wykorzystanie telefonii komórkowej oraz opisano rynek telekomunikacyjny w Polsce i w krajach UE. Zaprezentowano zastosowanie technologii mobilnej na przykładzie aktualnie działającej firmy Eurofirany. Opisano funkcjonowanie firmy oraz proces sprzedaży przed i wdrożeniu technologii mobilnej. Przedstawiono różnice procesów sprzedaży oraz zalety, jakie wniosła nowa technologia UMTS.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie, informatyka w zarządzaniu, GSM, UMTS, rynek telekomunikacyjny, technologia mobilna

Cytowanie