Zarządzanie relacjami z klientami w Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Ząber Marta
dc.date.accessioned 2014-02-15T10:19:04Z
dc.date.available 2014-02-15T10:19:04Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5794
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie sposobu zarządzania relacjami z klientami w Telekomunikacji Polskiej S.A. W pracy opisano istotę usług, ich znaczenie w rozwijające się gospodarce. Przedstawiono podział usług, scharakteryzowano nabywców usług, oraz rolę cyklu życia usług. Istotnym czynnikiem jest poruszenie problematyki jakości oraz luk występujących w mniejszym lub większym natężeniu w procesie sprzedaży usług. Poruszono kwestie związane z kształtowaniem relacji z klientami, opisano fazy budowania relacji z klientem oraz czynniki odgrywające rolę w ich tworzeniu. Dokonano charakterystyki Telekomunikacji Polskiej S.A., która włączyła system CRM do zarządzania zarówno w rozumieniu biznesowym jak i informatycznym. Przedstawiono opis wybranych działów funkcjonujących w strukturze organizacyjnej firmy, które zajmują się obsługą klientów zewnętrznych lub tworzeniem strategii w tym zakresie. Zaprezentowano praktyczne rozwiązania, jakie zastosowała Telekomunikacja Polska S.A. w zarządzaniu relacjami z klientami. Przedstawiono znaczenie oraz korzyści z wprowadzenia CRM - począwszy od zmiany struktury firmy, poprzez zmianę sposobu zarządzania, aż do wprowadzenia systemu informatycznego wspomagającego proces zarządzania relacjami z klientami w firmie. Zwrócono również uwagę na aspekty związane z satysfakcją klienta, przedstawiono sposoby dokonywania badań oraz ich wyniki. Ponadto opisano tematykę reklamacji oraz wybrane inicjatywy podejmowane na rzecz budowania relacji z klientami. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject sektor usług pl
dc.subject zarządzanie relacjami z klientem pl
dc.subject Customer Relationship Management pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject rynek telekomunikacyjny pl
dc.title Zarządzanie relacjami z klientami w Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative Customers relationship management in Telekomunikacja Polska S.A. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info