Proces motywacji i system szkoleń pracowników na przykładzie banku Pekao S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-03-04 19:13:17

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest udowodnienie tego jak ważnym elementem w życiu każdego człowieka, pracownika jest motywacja i jak ogromny ma ona wpływ na efektywną pracę, oraz że nie tylko wynagrodzenie w postaci materialnej może przyczynić się do większej motywacji, ale również istotnym czynnikiem jest zapewnienie odpowiedniego systemu szkoleń. W rozdziale I dokonano analizy teorii naukowych dotyczących motywacji i identyfikacji szerokiego spektrum czynników własnych w pracy zawodowej i omówiono je z punktu widzenia potrzeb motywowania pracowników. Starano się przedstawić jak istotnym czynnikiem motywacyjnym jest możliwość uczestniczenia w szkoleniach. W rozdziale tym ujęto również modele motywowania i omówiono ich elementy składowe oraz role systemu motywacyjnego w organizacji. Rozdział II dotyczy szkoleń i ich istoty w funkcjonowaniu firmy. Rozdział ten poświęcony jest rozważaniom na temat zasad i warunków efektywnego szkolenia pracowników, rozwoju potencjału pracownika w kontekście motywacji do wykonywania zadań oraz procesu zarządzania szkoleniami w firmie. Rozdział III poświęcony został analizie systemu szkoleń w banku PEKAO SA, jak i krótkiej charakterystyce poszczególnych stanowisk pracy.

Opis

Słowa kluczowe

motywacja do pracy, szkolenia, banki

Cytowanie