Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Hortex

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Każda firma, aby przetrwać na rynku musi oferować coraz to nowsze produkty, czy usługi. Klienci są coraz bardziej wymagający, ponieważ wychodzą oni z założenia, że skoro płacą, mogą wymagać jak najwięcej. W związku z tym firmy muszą dostosować się do potrzeb klienta, ponieważ to dzięki niemu przedsiębiorstwa mogą zarabiać pieniądze. Firmy, które sprzedają jeden i ten sam produkt czy usługę w niedługim czasie z pewnością będą musiały pożegnać się z rynkiem. Przedsiębiorstwa nierozwojowe nie mają szansy bytu w dzisiejszych realiach, gdzie konkurencja doprowadza do zagłady przeciwników. Celem prezentowanej pracy jest zaprezentowanie, jak firma działająca na polskim rynku rolno-spożywczym zabiega o nowych klientów oraz o zatrzymanie dotychczasowych i broni się przed konkurencją, poprzez wprowadzenie nowego produktu na rynek.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie produktem, analiza cyklu życia produktu, wprowadzenie nowego produktu na rynek, badania marketingowe, strategie wprowadzania nowego produktu, firma "Hortex"

Cytowanie