Innowacyjność wybranych produktów depozytowych dla klientów indywidualnych na przykładzie banku PKO BP S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-11-21 19:07:53

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza innowacyjności produktów depozytowych oferowanych klientom indywidualnym banku PKO BP S.A. Punktem wyjścia dla wyżej wymienionej analizy było przeprowadzenie szczegółowej analizy jakościowej w odniesieniu do głównych konkurentów badanego podmiotu. Uzyskane wyniki zostały zaprezentowane w formie wykresów oraz tabel. Przeprowadzone badanie wykazało, iż konta oferowane przez banki zawierają w swoich pakietach podobne propozycje (karty debetowe, kredytowe, dopuszczalne saldo debetowe, limit kredytowy w rachunku, dodatkowe bonusy, pakiety ubezpieczeniowe, itp). Walka o klienta odbywa się poprzez brak opłat za prowadzenie konta. Ponadto znaczny wpływ na wybór rachunku mają również koszty związane z dodatkowymi usługami (przelewy i zlecenia stałe realizowane w oddziale, przelewy i zlecenia stałe wykonywane przez Internet).
The purpose of this thesis is to analyze the innovativeness of deposit products which are offered to individual customers by PKO BP S.A Bank. The starting point has been deducting a detailed qualitative analysis in relation to the main competitors. The results are presented in the form of graphs and tables. The analysis has proved that deposit products offered to individual customers in different banks are quite similar (debit cards, credit cards, overdraft limit, credit limit, additional bonuses, insurance packages, etc.). What is more, significant influence on the choice of the account is also associated with additional costs services (transfers and standing order using internet or directly in the banks.

Opis

Słowa kluczowe

innowacyjność, bank, produkty depozytowe, analiza jakościowa, konkurencja, innovativeness, bank, deposit products, qualitative analysis, competition

Cytowanie