Rozwijanie pracowników w perspektywie koncepcji zarządzania jakością na przykładzie firmy Lajkonik Snacks GmbH Sp.k.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-09-28 17:24:40

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy była analiza funkcjonowania procesu szkoleń w ramach koncepcji zarządzania jakością. Badania przeprowadzono w firmie Lajkonik Snacks GmbH Sp.k. wykorzystując metodę sondażu diagnostycznego i analizy dokumentów. Na podstawie badań stwierdzono, że firma Lajkonik dba o rozwijanie swoich pracowników zgodnie z założeniami systemu zarządzania jakością. Szkolenia uwzględniają aktualne potrzeby kadry i wykorzystują zróżnicowane metody i zasady szkoleniowe. Dzięki rozwiniętemu systemowi szkoleń pracownicy firmy nabywają unikalnych kompetencji, a to przekłada się na większą konkurencyjność organizacji na rynku.
The main purpose of this work is to analyze training process in wider perspective of the quality management approach. The research focused on the company called Lajkonik Snacks GmbH and based on two researching methods - diagnostic survey and analysis of documents. Surveys shows that in the company Lajkonik Snacks GmbH management prioritize process of employee development in accordance with quality management system. Trainings account actual needs of the employees and using varied methods. Thanks to well developed training system, employees have chance to expand uncial competition and - in this way - built competitive advantage company on the market.

Opis

Słowa kluczowe

rozwój zawodowy, planowanie szkoleń, realizacja szkoleń, system zarządzania jakością, projakościowa polityka personalna

Cytowanie