Ocena jakości obsługi klienta biznesowego w wybranych hotelach Grupy Elbest

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-09-27 22:05:21

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca przedstawia ocenę jakości obsługi klientów biznesowych w wybranych hotelach Grupy Elbest. Praca podkreśla konieczność świadczenia wysokiej jakości usług w hotelarstwie. W przebiegu pracy przeprowadzono badanie ankietowe w celu udowodnienia postawionych tez. Badanie było przeprowadzone na próbie osób korzystających z usług w wybranych obiektach konferencyjno – szkoleniowych w okresie od maja do lipca bieżącego roku.
This document describes the evaluation of the customer service quality in selected business hotels of the Elbest Group. The document stresses the importance of providing high quality services in the hotel industry. In the course of work brought in a survey to prove the set also. The study was conducted on a sample of persons using services in selected facilities conference – training since May to July this year.

Opis

Słowa kluczowe

usługa, produkt, jakość, standard, turystyka, hotel, usługa hotelowa, Elbest, service, product, quality, standard, tourism, hotel service

Cytowanie