Komunikacja w organizacji a rozwijanie pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa Elkom Gsm Serwis
Abstrakt
We współczesnej gospodarce, opartej na wiedzy, przedsiębiorstwa zdobywają przewagę konkurencyjną, jeśli potrafią kształtować kulturę organizacyjną, sprzyjając rozwojowi pracowników, zdolnych do zdobywania, wykorzystywania i dzielenia się wiedzą. Ważnym elementem w sprawnym kierowaniu ludźmi i wykorzystywaniu ich umiejętności jest prawidłowy proces komunikacji jaki zachodzi w przedsiębiorstwie. Budowanie wizerunku firmy może w dużej mierze zależeć od prawidłowych relacji społecznych w organizacji. Niniejsza praca ma na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy firma Elkom Gsm Serwis wykorzystuje komunikację w motywowaniu swoich pracowników do rozwoju zawodowego. Aby wykonać tak postawiony cel dokonana została analiza teoretyczna oraz empiryczna najważniejszych zagadnień w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a szczególnie rozwijanie pracowników oraz komunikacji w organizacji.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie strategiczne, komunikacja, rozwój pracowników w organizacji, polityka personalna firmy, problemy komunikacyjne