Atrakcyjność Tarnowa w opinii młodzieży tarnowskich szkół ponadgimnazjalnych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-07-17 13:42:53

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Praca oparta jest na subiektywnej opinii jakości życia w mieście Tarnowie w ocenie uczniów tarnowskich szkół ponadgimnazjalnych. Badanie w formie wywiadu ankietowego miało na celu uchwycenie zależności pomiędzy postrzeganą atrakcyjnością miasta i jej wpływem na odczuwalną lojalność, która odzwierciedla przywiązanie do miasta. Kwestionariusz ankietowy składał się z 25 pytań dotyczących jakości życia w mieście i został wykorzystany w badaniu grupy 959 respondentów.
The thesis is based on a subjective opinion of quality of life in Tarnow city in the assessment of secondary school students. The research in form of an interview survey was designed to capture the relationship between the perceived attractiveness of the city and its impact on loyalty, which reflects a commitment to the city. The questionnaire consisted of 25 questions about quality of life in Tarnow and was conducted on a group of 959 respondents.

Opis

Słowa kluczowe

marketing terytorialny, wizerunek miasta, jakość, jakość życia w mieście, atrakcyjność, lojalność, przywiązanie

Cytowanie