Elementy kapitału marki i jej wycena na przykładzie znaku towarowego "Super Glue"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W dzisiejszych czasach, dobie ekspansywnego rozwoju gospodarczego, marka uznawana jest jako jeden z podstawowych elementów marketingu. Można powiedzieć, iż powoli staje się wyznacznikiem wartości firmy. Wyraziste, łatwo rozpoznawalne przez konsumentów znaki towarowe są dziś ogromnym majątkiem wchodzącym w skład kapitału przedsiębiorstw. Dlatego też, zajmując się od lat marką „SUPER GLUE” autor postanowił przedstawić w niniejszej pracy identyfikację pojęcia marki, jej ocenę oraz analizę procesu budowy marki na przykładzie wyżej wymienionego znaku towarowego. Głównym celem pracy jest wycena rynkowej wartości marki. Takie oszacowanie niezbędne jest do określenia kapitału firmy TREDOR Sp. z o.o., która w niedalekim czasie przekształci się w Spółkę Akcyjną o raz podejmie się wyzwania wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych.

Opis

Słowa kluczowe

marka i jej kapitał, wartość marki, promocja marki, tworzenie świadomości marki, identyfikatory marki, wycena wartości marki, metody wyceny marki, TEDOR Sp. z o.o., marka "SUPER GLUE"

Cytowanie