Marketing usług turystycznych na przykładzie biura turystycznego "X"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie usług, jakie biuro turystyczne oferuje swoim klientom, oraz w czym się biuro specjalizuje, jak również skąd i w jaki sposób czerpie zyski. W swojej pracy chcę zawrzeć metody oraz sposoby, jakich biuro używa, aby funkcjonować i utrzymać się na rynku krajowym jak i zagranicznym. Aspektem zasadniczym działalności przedsiębiorstwa jest klient i jego potrzeby, pragnienia zainteresowania. Ważne jest, co firma musi zrobić, aby każdy nabywca jego usług był zadowolony i jeszcze raz wrócił i skorzystał z nich ponownie. Istotne jest również, jaką funkcję pełni przedsiębiorstwo i jakie spełnia zadania.

Opis

Słowa kluczowe

marketing-mix, produkt turystyczny, biura turystyczne, rynek usług turystycznych, metody marketingowe

Cytowanie