Kształtowanie relacji partnerskich z klientem w usługach prawniczych na przykładzie kancelarii prawnej - H. Hałbura

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Praca ta została poświęcona zbadaniu problematyki kształtowania relacji partnerskich z klientem w usługach prawniczych. Przedmiotem badań była Kancelaria Prawna – Henryk Hałabura, na przykładzie której zostały opisane zasady kształtowania owych relacji. Celem pracy było omówienie podstawowych pojęć z zakresu marketingu relacyjnego w kontekście budowania partnerskich relacji z klientem, a także charakterystyka koncepcji marketingu partnerskiego. Zostały scharakteryzowane pojęcia związane z usługą, sposoby budowania relacji z klientem w takiej usłudze oraz szczegółowe zagadnienia teoretyczne dotyczące stricte usługi prawniczej. Jako cel postawiona została również realizacja badań marketingowych, dzięki którym można było ocenić poziom zadowolenia klientów z usług Kancelarii Prawnej – Henryk Hałabura. Problematyką pracy były uwarunkowania relacji na rynku prawnym. Wyjaśnione zostały wszystkie aspekty związane ze zdobywaniem i utrzymaniem klienta przy firmie. W pracy, bardzo szczegółowo została zawarta procedura dotycząca poprawnych stosunków prawnika z klientem. Tezą pracy jest stwierdzenie, że zastosowanie istoty marketingu relacyjnego na rynku usług prawniczych daje szansę na budowanie długookresowej przewagi konkurencyjnej.

Opis

Słowa kluczowe

marketing partnerski, marketing relacyjny, usługi prawnicze, budowa relacji z klientem, kancelaria prawna, marketing-mix

Cytowanie