dc.contributor.advisor |
Potoczek, Natalia |
|
dc.contributor.author |
Buchwald Justyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-01T13:47:57Z |
|
dc.date.available |
2014-03-01T13:47:57Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6586 |
|
dc.description.abstract |
Zainteresowanie autorki niniejszej pracy kapitałem intelektualnym wynika z możliwości studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce wg rankingu „Wprost” – Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. Autorka szuka odpowiedzi, w jaki sposób Szkoła przez kilka lat zdołała utrzymać przewagę konkurencyjną i co najważniejsze nadal ma przewagę nad konkurentami. Postanowiła przeprowadzić badania właśnie na „swojej” Uczelni, a celem było zidentyfikowanie kapitału intelektualnego, który należy obecnie do kluczowych czynników konkurowania na ryku. Zważywszy na przedmiot działalności Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University można zaryzykować stwierdzenie, że kapitał intelektualny jest najważniejszym czynnikiem w zdobywaniu przewagi na rynku edukacyjnym wśród szkół biznesu. Praca złożona jest z 2 rozdziałów teoretycznych, dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi i kapitału intelektualnego oraz 2 rozdziałów praktycznych, zawierających opis badanej organizacji a także zawiera część badawczą opartą na analizie wyników badań ankietowych. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
zarządzanie kapitałem intelektualnym |
pl |
dc.subject |
badanie i pomiar kapitału intelektualnego |
pl |
dc.subject |
gospodarka oparta na wiedzy |
pl |
dc.subject |
kapitał ludzki |
pl |
dc.subject |
WSB-NLU |
pl |
dc.title |
Kapitał intelektualny Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu w opinii absolwentów kierunku zarządzanie i marketing |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing and management graduated students opinion about intellectual capital of WSB-NLU in Nowy Sącz |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |