CRM jako narzędzie budowania lojalności klientów na przykładzie prywatnego gabinetu stomatologicznego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Demczuk Marcin
dc.date.accessioned 2014-03-02T08:47:54Z
dc.date.available 2014-03-02T08:47:54Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6616
dc.description.abstract System CRM jest nadal w stosunkowo niewielkim stopniu wykorzystywane przez firmy, które bazują na dwóch wyraźnych aspektach: obsłudze klienta oraz technologii. Celem niniejszej pracy jest zbadanie stopnia przydatności CRM w małej firmie – gabinecie stomatologicznym. Autor postawił następującą tezę - stosowanie oraz rozbudowywanie funkcji CRM w firmie przyczynia się do wzrostu lojalności jej klientów. W pracy przedstawiono kwestie pojęciowe obejmujące definicje i rodzaje systemów CRM. Omówiono relacje, jakie wywiązują się przy komunikacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz przedstawiono informacje dotyczące klientów strategicznych dla firmy. Zaprezentowano obecnie wykorzystywane w gabinecie funkcje oraz propozycje funkcji systemów CRM wraz z ich ocenami. W pracy zawarto wyniki badań oraz ocenę przydatności elementów wprowadzonych już elementów CRM Gabinetu Stomatologicznego. Przedstawiono zakres i skuteczność tych funkcji oraz oceniono trafność przedstawionych propozycji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Customer Relationship Management pl
dc.subject B2B pl
dc.subject B2C pl
dc.subject zarządzanie relacjami z klientem pl
dc.subject informatyka w zarządzaniu pl
dc.title CRM jako narzędzie budowania lojalności klientów na przykładzie prywatnego gabinetu stomatologicznego pl
dc.title.alternative CRM as a tool for building customer’s loyalty - a private dental surgery case study en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info