dc.contributor.advisor |
Jabłoński, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Demczuk Marcin |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-02T08:47:54Z |
|
dc.date.available |
2014-03-02T08:47:54Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6616 |
|
dc.description.abstract |
System CRM jest nadal w stosunkowo niewielkim stopniu wykorzystywane przez firmy, które bazują na dwóch wyraźnych aspektach: obsłudze klienta oraz technologii. Celem niniejszej pracy jest zbadanie stopnia przydatności CRM w małej firmie – gabinecie stomatologicznym. Autor postawił następującą tezę - stosowanie oraz rozbudowywanie funkcji CRM w firmie przyczynia się do wzrostu lojalności jej klientów. W pracy przedstawiono kwestie pojęciowe obejmujące definicje i rodzaje systemów CRM. Omówiono relacje, jakie wywiązują się przy komunikacji z klientem indywidualnym i biznesowym oraz przedstawiono informacje dotyczące klientów strategicznych dla firmy. Zaprezentowano obecnie wykorzystywane w gabinecie funkcje oraz propozycje funkcji systemów CRM wraz z ich ocenami. W pracy zawarto wyniki badań oraz ocenę przydatności elementów wprowadzonych już elementów CRM Gabinetu Stomatologicznego. Przedstawiono zakres i skuteczność tych funkcji oraz oceniono trafność przedstawionych propozycji. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
pl |
dc.subject |
B2B |
pl |
dc.subject |
B2C |
pl |
dc.subject |
zarządzanie relacjami z klientem |
pl |
dc.subject |
informatyka w zarządzaniu |
pl |
dc.title |
CRM jako narzędzie budowania lojalności klientów na przykładzie prywatnego gabinetu stomatologicznego |
pl |
dc.title.alternative |
CRM as a tool for building customer’s loyalty - a private dental surgery case study |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |