Wpływ Customer Relationship Management na rozwój firmy na przykładzie Telbeskid Sp. z o.o.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2014-01-11 13:26:17

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy było przedstawienie i próba analizy przedsiębiorstwa Telbeskid, w odniesieniu do możliwości wprowadzenia tam systemu CRM. W pracy zostały przedstawione zagadnienia teoretyczne dotyczące przedmiotu pracy. Praca obejmuje również tematykę związaną metodami analizy firm sektora MSP, jak również przedstawia kompleksowo system zarządzania relacjami z klientem. Omówione w pierwszej części zagadnienia, zostały w części drugiej wykorzystane w celu próby przeprowadzeni analizy przedsiębiorstwa Telbeskid. Przeprowadzona analiza pokazała, że mimo wielu problemów, z jakim borykają się przedsiębiorcy sektora MSP, firmy te rozwijają się stanowiąc istotny filar polskiej gospodarki. CRM jest dla tego typu firm ciekawym rozwiązaniem pozwalającym na zwiększenie efektywności działania.
The presented methods in the first part of the research, in the second part has been used for analysis of theTelbeskid company. The analysis proves,that, despite the many problems faced by SME entrepreneurs, the company that develops it becomes an essential pillar of the Polish economy. CRM is such an interesting solution that allows companies to increase efficiency The purpose of this thesis was topresent and attempt toanalyzethe companyTelbeskid, in respect ofpossibility of introducinga CRM systemthere.In this researchthe subject of theoretical guess work was presented. The thesis also includes methods of the analysis of the SME sector, as well as presents a comprehensive system of customer relationship management.

Opis

Słowa kluczowe

CRM, małe i średnie przedsiębiorstwa, small and medium-sized enterprises, Telbeskid, modele rozwoju przedsiębiorstwa, models for the development of enterprises

Cytowanie