Instrumenty wspomagające sprzedaż na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-06-09 13:03:24

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie elementów tworzących system sprzedaży oraz analiza i ocena stosowanych instrumentów marketingowych wspomagających go, na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A. Praca podzielona została na cztery rozdziały, poruszające zarówno aspekt teoretyczny, jak i praktyczny przedstawionego tematu. Pierwszy i drugi rozdział tworzą część teoretyczną pracy i opisują zagadnienia związane z pojęciem sprzedaży oraz elementami promocji jako instrumentami wspomagającymi proces sprzedażowy. Trzeci rozdział skupia się na części praktycznej opisującej historię i działalność przedsiębiorstwa Novitus S.A. Przedstawia czytelnikowi specyfikę przedsiębiorstwa, wykorzystanego w celach analitycznych do niniejszej pracy. Czwarty rozdział pracy nawiązuje do istoty poruszanego tematu. Zawiera analizę i ocenę wspomnianych instrumentów marketingowych, jakie wykorzystuje przedsiębiorstwo, jak również propozycje i kierunki doskonalenia zastanego systemu sprzedażowego. Metody analizy postawionego problemu odwołują się do: • obserwacji uczestnika procesu sprzedaży przedsiębiorstwa Novitus S.A. • analizy materiałów wewnętrznych udostępnionych przez spółkę.

Opis

Słowa kluczowe

sprzedaż, formy sprzedaży, promocja, narzędzia promocji, Novitus S.A.

Cytowanie