dc.contributor.advisor |
Gancarczyk, Jacek |
|
dc.contributor.author |
Leśniak Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-04T11:21:02Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T11:21:02Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6680 |
|
dc.description.abstract |
Jarmark w Nowym Targu jest tradycją podhalańską od początków powstania miasta. W dni czwartkowe i sobotnie miasto staje się zatłoczone klientami z okolicznych miejscowości i z za granicy. Jarmarki nowotarskie stanowią centrum handlu na Podhalu. Są zarówno miejscem gdzie większość mieszkańców dokonuję zakupów jak również głównym i jedynym źródłem utrzymania wielu nowotarskich i okolicznych rodzin. Sprzedawcy, którymi są drobni właściciele małych firm często jednoosobowych, tworzą skupisko handlowców, zlokalizowanych w wydzielonej części targowicy w Nowym Targu. Celem pracy jest analiza skupiska małych firm handlowych jarmarku nowotarskiego oraz próba identyfikacji klastera. Czy bliska lokalizacja handlowców jest jedynie skupiskiem firm działających w podobnych sektorach, czy utworzył się klaster współzależnych przedsiębiorstw które są komplementarnie wyspecjalizowane w tworzeniu łańcucha wartości. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
sektor MŚP w Polsce |
pl |
dc.subject |
innowacje |
pl |
dc.subject |
struktura branżowa MŚP |
pl |
dc.subject |
klaster |
pl |
dc.subject |
Tarnowski klaster przemysłowy „Plastikowa Dolina” |
pl |
dc.subject |
Dolina Krzemowa – Silicon Valley |
pl |
dc.subject |
klastry w gospodarce |
pl |
dc.subject |
jarmark nowotarski |
pl |
dc.subject |
kooperanci |
pl |
dc.title |
Identyfikacja skupiska małych firm na podstawie Jarmarku Nowotarskiego |
pl |
dc.title.alternative |
The identification of concentration of small enterprises based on the Nowy Targ market |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |