Skuteczność interaktywnych i statycznych sposobów promocji produktów przedsiębiorstw w Internecie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Choroszczak, Jerzy
dc.contributor.author Paciorkowski, Marcin
dc.date.accessioned 2014-03-05T10:19:26Z
dc.date.available 2014-03-05T10:19:26Z
dc.date.issued 2011-06-11 15:19:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6717
dc.description.abstract Poniższa praca magisterska dotyczy tematyki marketingu, reklamy, promocji, nowoczesnych technologii internetowych oraz ich wykorzystania w przedsiębiorstwie. Główna teza pracy mówi o tym, że interaktywna reklama w internecie jest skuteczniejsza i pozwala osiągnąć lepsze wyniki niż reklama statyczna. Praca przedstawia cechy dzisiejszego rynku na którym egzystują przedsiębiorstwa, stara się ona przeanalizować profil nowoczesnego konsumenta, jego potrzeby i podejście do różnych narzędzi reklamy. Definiuje ona promocję, jej narzędzia oraz strategie promocji. Praca stara się odnaleźć także czynniki decydujące o skuteczności promocji wśród dzisiejszych konsumentów, poszukuje narzędzi reklamy dostosowanych do profilu kupujących wskazując na nowoczesne narzędzia reklamy – reklamę internetową. W dalszej części pracy przedstawiony jest rozwój internetu i kierunki w jakich może iść jego ewolucja. W kontekście ewolucji internetu analizowana jest także reklama internetowa. W pracy wymienione i szczegółowo opisane są także statyczne i dynamiczne sposoby promocji w internecie. W odniesieniu do nich podniesiony został również temat pomiaru ich skuteczności oraz związanych z tym pojęć. Chcąc rzeczywiście zbadać wyżej wymienioną hipotezę w pracy została zawarta ankieta ilościowa. Bada ona skuteczność różnorakich form promocji w internecie. Na ich podstawie zostały wyciągnięte finalne wnioski i dowody głównej tezy poniższej pracy. pl
dc.description.abstract The following master's thesis concerns the subject of marketing, promotion, advertising, advanced web technologies and their use in the enterprise. The main argument of this master's thesis says that the interactive online advertising is more efficient and achieves better results than the static advertisement. It also presents the characteristics of today's market on which businesses exist. It tries to analyze the profile of the modern consumer, his needs and approach to different types of advertising. It defines the promotion, its tools and strategies. This master's thesis is trying to find the factors of successful promotion among today's consumer. It is looking for tools adapted to the profile of modern buyers finally indicating particular tools of advertising - online advertising. This document presents the development of the Internet and possible directions in which its evolution can go. Also Internet advertising is analyzed in the context of this evolution. This master's thesis mentions and describes in detail all of the static and dynamic ways to promote on the Internet. In relation to them there has also been raised topic about measurement of their effectiveness and concepts related to it. To examine the main argument quantitative survey that studies the effectiveness of various forms of promotion on the Internet was performed. The survey has provided enough data to analyze and conclude on its basis to prove the main argument of this master's thesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject interaktywna reklama internetowa pl
dc.subject statyczna reklama internetowa pl
dc.subject narzędzia promocji w internecie pl
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject interactive online advertising pl
dc.subject static online advertising pl
dc.subject online tools of promotion pl
dc.title Skuteczność interaktywnych i statycznych sposobów promocji produktów przedsiębiorstw w Internecie pl
dc.title.alternative Effectiveness of interactive and static ways of companies' products promotion on the Internet pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-03T11:51:19Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info