Strategia rozwoju P.H.U "Bajer"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest diagnoza pozycji strategicznej P.H.U „Bajer”, która przeprowadzona zostanie poprzez identyfikację czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na przedsiębiorstwo oraz ocenę ich siły oddziaływania. Dzięki tym czynnościom zaprezentowany został długofalowy mechanizm, jakim jest rozwój przedsiębiorstwa oparty na umiejętnościach kadry zarządzającej, w zakresie tworzenia i wdrażania strategii. Dokonana została również próba określenia decyzji dotyczących: kształtowania konkurencyjnych umiejętności przedsiębiorstwa oraz jego posunięć; określenia pola i struktury działania odnośnie nowych produktów; oddziaływania na wybrane składniki otoczenia przedsiębiorstwa poprzez analizę zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego otoczenia, powyższe decyzje zostaną zawarte w propozycjach strategii rozwoju.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie strategiczne, strategie przedsiębiorstwa, analiza strategiczna, firma handlowo-usługowa "Bajer", metody analizy strategicznej

Cytowanie