Jakość usług transportowych na przykładzie przedsiębiorstwa WP TRANS

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Rożejowska, Ewa
dc.date.accessioned 2014-03-09T08:46:50Z
dc.date.available 2014-03-09T08:46:50Z
dc.date.issued 2011-05-23 21:58:56
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6787
dc.description.abstract Celem pracy było przedstawienie procesu świadczenia usługi transportowej w przedsiębiorstwie WP Trans oraz wpływ wykorzystywanych nowoczesnych technologii na jakość dostarczanych usług. Ponadto podjęto próbę identyfikacji oraz określenie ważności czynników w ocenie jakości usług transportowych w toku przeprowadzonych badań metodą Servqual. Praca składa się dwóch części: teoretycznej i empirycznej. W części teoretycznej przedstawiono ogóle zagadnienia dotyczące jakości usług oraz jej oddziaływaniu na kształtowanie satysfakcji nabywców. Zaprezentowano ponadto wybrane modele poświęcone jakości usług. Poruszono także kontekst jakości w odniesieniu do usług transportowych. Część empiryczna bazuje na badaniu z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety, które przeprowadzono w przedsiębiorstwie WP Trans oraz na analizie otrzymanych wyników. Badanie miało na celu identyfikację czynników jakościowych oraz określenie ich ważności w usługach transportowych. Podstawę metodyczną badań stanowiła metoda Servqual, której założeniem jest pomiar rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami a percepcją klientów z otrzymanej usługi. Narzędziem badawczym wykorzystanym do badania był kwestionariusz ankiety. Na podstawie otrzymanych wyników dokonano analizy jakości usług transportowych świadczonych obecnie przez firmę WP Trans oraz weryfikacji hipotez badawczych. Otrzymane wyniki wskazują, iż nabywana usługa transportowa we wszystkich ocenianych wymiarach w sposób niewystarczający spełnia oczekiwania klientów. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu. Ponadto korzystano z pism branżowych oraz materiałów udostępnionych przez firmę WP Trans. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość usług pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject usługi transportowe pl
dc.subject firma pl
dc.subject SERVQUAL pl
dc.title Jakość usług transportowych na przykładzie przedsiębiorstwa WP TRANS pl
dc.title.alternative The quality of transport services on example of WP TRANS company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-08T13:54:51Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info