Handel elektroniczny - zarządzanie sklepem internetowym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Frankiewicz, Jerzy
dc.contributor.author Kras, Rafał
dc.date.accessioned 2013-09-16T11:54:57Z
dc.date.available 2013-09-16T11:54:57Z
dc.date.issued 2009-04-22 10:52:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/681
dc.description.abstract Celem pracy jest bliższe przedstawienie zagadnienia - handlu elektronicznego oraz analiza problemów związanych z tworzeniem i zarządzaniem sklepem internetowym. Ważną częścią pracy jest ukazanie tej kwestii na przykładzie sklepu internetowego „Top-ap”. Przedmiotem niniejszej pracy jest zatem handel elektroniczny, jego historia i rozwój, formy handlu elektronicznego ze zwróceniem szczególnej uwagi na sklep internetowy i wszelkie problemy związane z jego zarządzaniem. Dla lepszego ukazania sposobu działania rozwiązań elektronicznych sięgnięto do historii Internetu oraz handlu elektronicznego. Skoncentrowano się jednak na analizie kilku ostatnich lat. Praca składa się z czterech rozdziałów, w których omówione zostały poszczególne problemy, począwszy od określenia zasad działania i historii Internetu, poprzez omówienie handlu elektronicznego i jego form, kończąc na przedstawieniu zarządzania sklepem internetowym „Top-Lap”. W rozdziale pierwszym skoncentrowano się na zasadach działania Internetu, jego historii i rozwoju na przestrzeni lat, a także dalszych możliwych ścieżkach rozwoju. W drugim rozdziale pracy przedstawiono powstanie i rozwój handlu elektronicznego, zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej, różnorodne formy handlu elektronicznego, oraz uwarunkowania prawne. Rozdział trzeci poświęcony został zobrazowaniu zarządzania sklepem internetowym, począwszy od jego uruchomienia, poprzez działania marketingowe, kończąc na bezpieczeństwie danych. Ostatni rozdział to ukazanie administrowania sklepem internetowym na przykładzie „Top-Lap”, wykorzystane rozwiązania techniczne i marketingowe oraz pokazanie możliwości dalszego rozwoju. W pracy starano się wykorzystać najnowsze dostępne informacje. Metodologia stosowana w pracy oparta była na krytycznej analizie piśmiennictwa oraz analizie danych statystycznych. Publikacje zwarte, raporty oraz artykuły opublikowane w Internecie stanowiły najważniejszy rodzaj źródeł. W pracy odwoływano się także do aktów prawnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject Internet pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.title Handel elektroniczny - zarządzanie sklepem internetowym pl
dc.title.alternative Electronic Commerce: Managing an Online Store pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-12T08:02:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info