Analiza porównawcza działań promocyjnych supermarketów Alma i Billa

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Małe i średnie przedsiębiorstwa mają specyficzne potrzeby marketingowe, które różnią się znacznie od marketingu w dużych firmach. Wiele dużych korporacji działa w oparciu o bardzo rozbudowany system organizacyjny. Całe działy przedsiębiorstwa mogą brać udział w rozwijaniu i wprowadzaniu w życie obszernych planów marketingowych, co pochłania dużo pieniędzy, czasu i angażuje wielu pracowników. Natomiast typowe małe czy średnie przedsiębiorstwo nie ma zazwyczaj tak skomplikowanego schematu działania. Marketing jest jednocześnie sztuką i wiedzą. Jako sztuka wymaga wyobraźni i głębokiego zrozumienia. Jako wiedza wymaga planowania, analizy i dyscypliny. Trzeba nauczyć się łączyć i równoważyć zarówno sztukę jak i wiedzę, by maksymalnie wykorzystać potencjał swego przedsiębiorstwa i uzdolnienia swoich pracowników. Celem pracy jest przedstawienie i ocena działalności promocyjnej Supermarketu Alma i Supermarket Billa.

Opis

Słowa kluczowe

promocja, marketing, polityka promocji, handel detaliczny, supermarket Alma, supermarket Billa, wydatki na promocję supermarketów, ocena efektów kampani promocyjnej supermarketów

Cytowanie