Style motywowania pracowników jako czynnik generujący wysokość sprzedaży w przedsiębiorstwie Calzedonia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Radacki, Artur
dc.contributor.author Kądziołka, Magdalena
dc.date.accessioned 2014-03-15T11:40:44Z
dc.date.available 2014-03-15T11:40:44Z
dc.date.issued 2012-06-22 11:49:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7000
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest odpowiedź na pytanie, czy czynniki płacowe, które są stosowane w firmie Calzedonia mają istotny wpływ na podniesienie motywacji ich pracowników oraz czy stosowany system jest popierany przez nich i sprawnie działa i czy pracownicy są przekonani, że od ich działań zależą wyniki firmy. Przeprowadzone analizy opierają się na ankiecie, którą przeprowadzono w badanej jednostce na przełomie grudnia 2010 i stycznia 2011 roku. Badanie obejmowało będzie grupę pracowników na stanowisku sprzedawca, ponieważ to ta grupa generuje zyski. Całość pracy podzielono na trzy rozdziały, dwa teoretyczne i jeden empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano pojęcie motywacji i jej funkcji oraz różnice w pojęciu motywacja i motywowanie. Zawarte są w tym rozdziale najważniejsze teorie motywacji. W rozdziale tym opisano także modele motywacji oraz strukturę procesu motywowania pracowników. W rozdziale drugim zajęto się teorią płac, jej istotą, funkcją, formą oraz zasadami wynagradzania pracowników. Opisano również możliwości motywowania pracowników w handlu, ponieważ są one często inne niż pracowników innych działów. Rozdział trzeci ma charakter empiryczny. Zaprezentowano w nim przedmiot i cel badań, problemy główne i szczegółowe, hipotezy, metody, techniki i narzędzia badawcze zastosowane do przeprowadzenia badań, charakterystyka próby badawczej, zmienne i ich wskaźniki, wyniki ankiety przeprowadzonej na grupie pracowników działów handlowych zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Grupą badanych pracowników działów handlowych były same kobiety, głównie w wieku 20-25 lat, z wykształcenie średnim lub w trakcie studiów, ze stażem pracy 1-3 lat co w dużej mierze determinuje wyniki przeprowadzonej analizy ponieważ inaczej motywuje się kobiety a inaczej mężczyzn. Hipoteza główna: czynniki płacowe stosowane w firmie Calzedonia mają istotny wpływ na podniesienie motywacji: została potwierdzona. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywowanie pracowników pl
dc.subject handel pl
dc.subject motywacja do pracy pl
dc.subject motywacja pl
dc.subject techniki motywowania pl
dc.title Style motywowania pracowników jako czynnik generujący wysokość sprzedaży w przedsiębiorstwie Calzedonia pl
dc.title.alternative Employees motivation styles as a factor generating sales volume in Calzedonia enterprise pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-14T10:11:44Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info