Metody i formy oraz specyfika dystrybucji produktów turystycznych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-08-27 14:37:22

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest przedstawienie metod i form oraz specyfikę dystrybucji produktów turystycznych. Niniejsza praca składa się z trzech rozdziałów i zakończenia. W pierwszym rozdziale przedstawia istotę produktu turystycznego, jego cechy oraz podział, a także silne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia produktu turystycznego. W kolejnej części rozdziału zaprezentowano funkcje, cechy oraz podział usług turystycznych, wraz z koncepcją cyklu życia produktu turystycznego. Rozdział drugi omawia dystrybucję usług turystycznych, systemy dystrybucji, kanały dystrybucji, modele dystrybucji oraz rolę lokalizacji w procesie dystrybucji usług. W trzecim rozdziale przedstawiono istotę promocji sprzedaży usług turystycznych, podstawowe elementy reklamy oraz rolę informacji w dystrybucji usług, czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji, łańcuch wartości oraz zarządzanie kosztami dystrybucji. Praca została napisana na podstawie literatury przedmiotu, artykułów naukowych oraz informacji znajdujących się w Internecie.

Opis

Słowa kluczowe

produkt turystyczny, rynek usług turystycznych, dystrybucja usług

Cytowanie