Badania do niniejszej pracy przeprowadzono za pomocą wywiadu. Jako narzędzia
badawczego użyto kwestionariuszy ankietowych, które zostały przekazane do uzupełnienia
respondentom.
Ze względu na przedmiot i postawione cele, badania przeprowadzono w styczniu 2011
roku na terenie gminy wiejskiej Pietrowice Wielkie w województwie śląskim.
Z przeprowadzonych badań wynika, że kampanie promocyjne w niewielkim stopniu
przyczyniają się do zmiany nastawienia do danej marki telefonii komórkowej.
Kampanie promocyjne mają za zadanie przekazywać informacje i pobudzać do
określonego działania. Jednak nie zawsze takie zamierzenia przynoszą oczekiwane efekty.
Działania promocyjne sieci komórkowych trafiają w głównej mierze do młodszej części
naszego społeczeństwa. To właśnie młodzież najbardziej podatna jest na prowokujące
i sugestywne spoty reklamowe oraz nietuzinkowe, rzucające się w oczy kolorowe plakaty.
Tylko konkurencyjne ceny świadczenia usług najwyższej jakości mogą przyciągnąć
dużą liczbę nowych klientów i sprawić, że wydane na kampanie promocyjne fundusze będą
należycie wydane.
Research for this work was conducted by interviewing. Questionnaires were used as a
research tool, which was provided to supplement the respondents. Because of subject and
achieve its objectives, the study was conducted in January 2011 in the country of Wielkie
Pietrowice in Silesia.
The study shows that promotional campaigns in a small contribution to changing attitudes to
the brand of mobile telephony. Promotional campaigns are designed to provide information
and stimulate specific action.
Promotional activities mobile networks goes largely to the younger part of our society.
It is the most vulnerable young people is provocative and suggestive spots, and unusual, eye-catching color posters.
Only competitive prices provision of high quality services can attract a large number
of new customers and make it issued of promotional campaigns funds are properly spent.