Projekt i realizacja aplikacji Sudoku Solver

Brak miniatury

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Pomysł na napisanie takiego projektu zrodził się podczas pobytu autora niniejszej pracy w Szkocji w 2005r. Sudoku jest tam bardzo popularne i często dołączane jest do różnych gazet i dzienników. Autor początkowo sam zaczął konsekwentnie rozwiązywać różne, coraz trudniejsze krzyżówki. Po pewnym czasie wypracował metodę rozwiązywania Sudoku a następnie zaimplementował ją w jednym ze współczesnych języków programowania. Na początku tej pracy przedstawiłem historię Sudoku. W pracy przedstawiono zasady rozwiązywania tej łamigłówki oraz informacje na temat systemu operacyjnego i programu, w którym aplikacja została napisana. Poza zaprojektowaniem aplikacji autor opisał działanie aplikacji w wersji, z jaką zwykły użytkownik komputera będzie miał do czynienia, bez wnikania w działanie algorytmu.

Opis

Słowa kluczowe

programowanie, Sudoku, środowisko programowania, struktura aplikacji, funkcje aplikacji

Cytowanie