Wykorzystanie narzędzi marketingu mix w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego Polskie Tatry S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Marketing jest związany z procesami racjonalnego postępowania na rynku oraz odpowiada wyzwaniom współczesnej gospodarki rynkowej w tej dziedzinie. U podstaw marketingu znajduje się kreatywny sposób myślenia podmiotów gospodarczych i pozagospodarczych o nabywcach oraz ich potrzebach. Ten sposób myślenia jest z kolei podstawą świadomego wyboru takich kierunków postępowania, które umożliwiają celowe kojarzenie procesu zaspokajania potrzeb nabywców z efektywnym wykorzystywaniem dostępnych zasobów. Przedmiotem wyboru są metody, instrumenty i działania, które wespół tworzą metodyczną oraz instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu. Dążenie do wykorzystywania marketingu jest wyrazem tendencji do zwiększania stopnia racjonalności postępowania na rynku. Celem niniejszej pracy jest ukazanie narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez „Polskie Tatry” S.A.

Opis

Słowa kluczowe

marketing w gospodarce rynkowej, globalizacja, marketing usług, marketing-mix, Polskie Tatry S.A., kształtowanie oferty produktowej, system dystrybucji, promocja

Cytowanie