Wpływ kampani reklamowej na rowój firmy cateringowej "Styl"

Ładowanie...
Miniatura

Data

2007

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Mając dostęp do materiałów przygotowywanych dla klientów prowadzących firmę cateringową, mogę obserwować jakimi kryteriami kierują się reklamodawcy w procesie przygotowywania kampanii. Współpraca z profesjonalistami pomaga niejednokrotnie uniknąć zasadniczych błędów, które mogłyby spowodować ogromne straty finansowe. Warto jest również wspomnieć, że do powstania końcowego komunikatu reklamowego potrzeba jest zaangażowania często wielu osób, którzy poświęcają na to od kilku dni do kilku miesięcy wytężonej pracy, ponieważ jest to wieloetapowy proces wymagający kreatywności i ogromnej wiedzy nie tylko z zakresu marketingu ale także z dziedziny zarządzania, psychologii, dziennikarstwa, czy też socjologii. W swojej pracy autorka opisuje kolejne etapy powstawania kampanii reklamowej zwracając uwagę na specyficzne aspekty dotyczące usług cateringowych.

Opis

Słowa kluczowe

reklama jako instrument marketingu, reklama prasowa, reklama radiowa, reklama telewizyjna i kinowa, reklama internetowa, proces planowania kampanii reklamowej, analiza skuteczności reklamy

Cytowanie