Wpływ kampani reklamowej na rowój firmy cateringowej "Styl"
Ładowanie...
Data
2007
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Mając dostęp do materiałów przygotowywanych dla klientów prowadzących firmę cateringową, mogę obserwować jakimi kryteriami kierują się reklamodawcy w procesie przygotowywania kampanii. Współpraca z profesjonalistami pomaga niejednokrotnie uniknąć zasadniczych błędów, które mogłyby spowodować ogromne straty finansowe. Warto jest również wspomnieć, że do powstania końcowego komunikatu reklamowego potrzeba jest zaangażowania często wielu osób, którzy poświęcają na to od kilku dni do kilku miesięcy wytężonej pracy, ponieważ jest to wieloetapowy proces wymagający kreatywności i ogromnej wiedzy nie tylko z zakresu marketingu ale także z dziedziny zarządzania, psychologii, dziennikarstwa, czy też socjologii. W swojej pracy autorka opisuje kolejne etapy powstawania kampanii reklamowej zwracając uwagę na specyficzne aspekty dotyczące usług cateringowych.
Opis
Słowa kluczowe
reklama jako instrument marketingu, reklama prasowa, reklama radiowa, reklama telewizyjna i kinowa, reklama internetowa, proces planowania kampanii reklamowej, analiza skuteczności reklamy