Czy prywatyzować szkoły?

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Napora, Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-04-08T09:11:55Z
dc.date.available 2014-04-08T09:11:55Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Newsletter WSB-NLU, 2014, nr 1 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7423
dc.description.abstract Dla większości osób edukacja jest związana z państwem. Uważają oni za oczywiste istnienie "darmowego" i powszechnego państwowego szkolnictwa. Pomysł sprywatyzowania usług edukacyjnych jest póki co domeną niewielkiej garstki libertariańskich radykałów. Jednakże liczebność chóru głosów opowiadających się za dostarczaniem usług edukacyjnych przez państwo nie dowodzi wcale tego, że mają rację. Tak naprawdę leży ona po stronie owej "garstki wolnorynkowców" opowiadających się za sprywatyzowaniem edukacji i oddzieleniem jej od aparatu państwowego. Takie rozwiązanie nie tylko zmniejszyłoby koszty kształcenia ale i poprawiło jego jakość. W efekcie mielibyśmy lepiej wyedukowane i bardziej innowacyjne społeczeństwo. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject edukacja pl
dc.subject jakość kształcenia pl
dc.subject prywatyzacja szkolnictwa pl
dc.subject szkolnictwo państwowe pl
dc.subject szkolnictwo prywatne pl
dc.title Czy prywatyzować szkoły? pl
dc.type article pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info