Komunikacja indywidualna jako kluczowy element marketingu relacji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Presz, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-04-11T09:24:02Z
dc.date.available 2014-04-11T09:24:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2009. - S. 116-126 pl
dc.identifier.isbn 978-83-88421-62-4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7479
dc.description.abstract Relationship Marketing means building, maintaining and expanding customer relations. It requires collecting and processing customer information in order to ensure a better and more comprehensive approach to customer needs and wants as well as preferences. Currently, in changeable market conditions, success can be achieved only by those companies, which implement the best and reliable marketing activities. This article presents an essence and the meaning of individual communication as a one of the fundamental element of Relationship Marketing. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.title Komunikacja indywidualna jako kluczowy element marketingu relacji pl
dc.title.alternative Individual communication as a key element of relationship marketing pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info