Strategia i cele przedsiębiorstwa na przykładzie spółki akcyjnej FC BAYERN
Ładowanie...
Data
2010
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Abstrakt
For the last few years sport has become the industry in which football
competition plays the main role. Modern sports clubs which act as stock
corporations or limited partnerships strive for achieving organizational,
sports and economical objectives. Through their activity the sports clubs
become similar to market companies. The German market leader of changes
is the sports enterprise FC Bayern, which due to its internal competitiveness
factors, extends its position in the international market.
Opis
Słowa kluczowe
strategia, cele, zarządzanie przedsiębiorstwem
Cytowanie
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2010. - S. 97-107