Strategia i cele przedsiębiorstwa na przykładzie spółki akcyjnej FC BAYERN

Ładowanie...
Miniatura

Data

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

Abstrakt

For the last few years sport has become the industry in which football competition plays the main role. Modern sports clubs which act as stock corporations or limited partnerships strive for achieving organizational, sports and economical objectives. Through their activity the sports clubs become similar to market companies. The German market leader of changes is the sports enterprise FC Bayern, which due to its internal competitiveness factors, extends its position in the international market.

Opis

Cytowanie

Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2010. - S. 97-107

Rekomendacja

Recenzja

Uzupełnione przez

Cytowane przez

Licencja Creative Commons

O ile nie zaznaczono inaczej, licencja tego elementu jest opisana jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Zobacz szczegóły