Polskie seriale kryminalne jako produkt

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-05-27 10:56:41

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza rynku polskich seriali kryminalnych, produkcji i dystrybucji oraz zestawienia oglądalności w polskich stacjach telewizyjnych. Cel ten realizowany będzie poprzez analizę ankiet przeprowadzonych na terenie WSB-NLU w Nowym Sączu. Ankieta umożliwi odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących polskich seriali kryminalnych oraz sposobu ich postrzegania przez widzów, a także tego, od czego zależy określony odbiór kryminałów telewizyjnych. Pierwsza hipoteza zakłada, iż seriale kryminalne stają się popularne wśród kobiet. Hipoteza druga zakłada, że gatunek kryminalny jest jednym z najbardziej popularnych i lubianych wśród młodzieży studenckiej. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiona została historia gatunku kryminalnego i ogólny jego zarys. W tej części omówiono cechy filmu kryminalnego, scharakteryzowano najważniejsze polskie filmy kryminalne na przestrzeni kilku ostatnich lat. W rozdziale II opisano rozwój produkcji i dystrybucji w strukturze rynku filmów i seriali kryminalnych. Rozdział III przedstawia oglądalność polskich seriali kryminalnych w wybranych stacjach telewizyjnych i przedstawia ogólną strukturę serialu kryminalnego. W rozdziale IV dokonano analizy przeprowadzonej ankiety, która daje odpowiedź między innymi na takie pytania: w jaki sposób polskie seriale kryminalne postrzegane są w środowisku ludzi młodych? Co wiedzą na temat polskich seriali kryminalnych? Informacje czerpano z różnych źródeł: literatury filmowej, marketingowej, Internetu oraz czasopism.

Opis

Słowa kluczowe

rynek filmowy, Polska, badania marketingowe

Cytowanie