Rola targów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie branży ślubnej
Ładowanie...
Data
2011-03-28 11:15:58
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem pracy było określenie roli, jaką pełnią targi w komunikacji marketingowej
przedsiębiorstw prowadzących działalność w branży ślubnej. W celu doprecyzowania
wybranego zagadnienia, autorka pracy wyznaczyła również cele szczegółowe, do których
zaliczyła między innymi zbadanie, w jakim stopniu wystawcy targów ślubnych wykorzystują
poszczególne instrumenty komunikacji marketingowej dla podniesienia efektywności
z uczestnictwa w tym wydarzeniu, określenie poziomu świadomości wystawców na temat
istoty komunikacji ze zwiedzającymi poprzez poszczególne elementy stoiska.
Celem pracy była także identyfikacja wiedzy wystawców w zakresie wszelkich działań koniecznych do podjęcia na etapie przygotowania do targów, realizacji wydarzenia oraz po jego zakończeniu, tak aby wynieść z uczestnictwa w tym wydarzeniu jak najwięcej korzyści.
W zakończeniu pracy, autorka przedstawiła swoje wnioski, będące wynikiem
przeprowadzonej analizy danych wtórnych oraz pierwotnych. Mając świadomość
konieczności dalszego pogłębiania tematu niniejszej pracy, autorka przedstawiła również
plany związane z kontynuacją tematu badania, w celu zgromadzenia większej ilości
informacji prowadzących do głębszego zrozumienia problemu badawczego.
Opis
Słowa kluczowe
komunikacja marketingowa, targi, działalność przedsiębiorstwa, instrumenty komunikacji marketingowej