Rola targów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie branży ślubnej

Ładowanie...
Miniatura

Data

2011-03-28 11:15:58

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy było określenie roli, jaką pełnią targi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących działalność w branży ślubnej. W celu doprecyzowania wybranego zagadnienia, autorka pracy wyznaczyła również cele szczegółowe, do których zaliczyła między innymi zbadanie, w jakim stopniu wystawcy targów ślubnych wykorzystują poszczególne instrumenty komunikacji marketingowej dla podniesienia efektywności z uczestnictwa w tym wydarzeniu, określenie poziomu świadomości wystawców na temat istoty komunikacji ze zwiedzającymi poprzez poszczególne elementy stoiska. Celem pracy była także identyfikacja wiedzy wystawców w zakresie wszelkich działań koniecznych do podjęcia na etapie przygotowania do targów, realizacji wydarzenia oraz po jego zakończeniu, tak aby wynieść z uczestnictwa w tym wydarzeniu jak najwięcej korzyści. W zakończeniu pracy, autorka przedstawiła swoje wnioski, będące wynikiem przeprowadzonej analizy danych wtórnych oraz pierwotnych. Mając świadomość konieczności dalszego pogłębiania tematu niniejszej pracy, autorka przedstawiła również plany związane z kontynuacją tematu badania, w celu zgromadzenia większej ilości informacji prowadzących do głębszego zrozumienia problemu badawczego.

Opis

Słowa kluczowe

komunikacja marketingowa, targi, działalność przedsiębiorstwa, instrumenty komunikacji marketingowej

Cytowanie