Strategia marketingowa przedsiębiorstwa Symfonia Smaków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Ochmański, Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-05-14T11:41:18Z
dc.date.available 2014-05-14T11:41:18Z
dc.date.issued 2014-03-25 12:47:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7654
dc.description.abstract Współczesne podmioty gospodarcze działają w warunkach, które charakteryzują się dużą konkurencją oraz wysoką zmiennością otoczenia, co sprawia, iż zajęcie i utrzymanie znaczącej pozycji rynkowej staje się coraz trudniejszym zadaniem, zwłaszcza w sytuacji, gdy podmiot jest skoncentrowany tylko i wyłącznie na kwestiach bieżących. Strategia marketingowa bardzo często definiowana jest za pomocą elementów marketingu-mix, a więc jako długookresowy plan działań, które dotyczą planowania i rozwoju produktu, doboru asortymentu, selekcji rynku docelowego, pozycjonowania produktu na rynku. Strategia marketingowa jest składową kilku strategii instrumentalnych, wśród których zidentyfikować można strategię produktu, ceny, dystrybucji oraz komunikacji. Z drugiej strony jednakże stanowi ona jedną z wielu strategii o charakterze funkcjonalnym, które wchodzą w skład kompleksowej strategii przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest prezentacja istoty strategii marketingowej oraz jej znaczenia dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, a tym samym wzrostu jego konkurencyjności na rynku na przykładzie wybranej jednostki. Badanie ankietowe zostało przeprowadzone w celu identyfikacji oczekiwań klientów firmy. Badanie zostało przeprowadzone wśród klientów firmy, zarówno odwiedzających restaurację, jak i zewnętrznych. W oparciu o przeprowadzone badania, w niniejszej pracy opracowano kompleksową strategię marketingową dla firmy. Udowodniono również, iż kompleksowa strategia marketingowa ma kluczowe znaczenie dla powodzenia działalności firmy i jej sukcesu na rynku. pl
dc.description.abstract In order to survive and develop, it is necessary for every single organisation to develop a long term strategy of effective functioning on the market. This strategy should enable the organisation to maximise profits and avoid dangers originating from its environment. The current thesis presents the characteristics and significance of marketing strategy and, especially, its importance for the functioning of the organisation and its competitiveness. The above is conducted with the use of the example of a Polish company named „Symfonia Smaków”. There are two research techniques employed for the needs of the research, namely a feedback questionnaire and a case study. In addition, SWOT analysis of the company’s potential is performed in order to assess its strength, weaknesses, threats and opportunities. The conducted research allowed for preparing a comprehensive marketing strategy for the company in question. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing research pl
dc.subject strategy of marketing pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Strategia marketingowa przedsiębiorstwa Symfonia Smaków pl
dc.title.alternative The marketing strategy of company Symfonia Smaków pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-05-14T07:23:21Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info