Profesjonalne kształtowanie wizerunku Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca Limanowianie

Ładowanie...
Miniatura

Data

2014-05-31 10:32:19

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat profesjonalnego kształtowania wizerunku. Celem pracy jest zaprezentowanie problemu profesjonalnego kształtowania wizerunku na przykładzie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca Limanowianie. Praca zawiera pięć rozdziałów, z czego pierwsze dwa to część teoretyczna, kolejne trzy to część empiryczna. Wykorzystano zarówno wtórne jak i pierwotne źródła informacji. Przedstawiono istotę zarządzania oraz kształtowania wizerunku marki na przykładzie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca Limanowianie. Badania bezpośrednie przeprowadzone zostały na terenie Limanowej i okolicznych miejscowości wśród dorosłych i młodzieży. Badania zrealizowano przy użyciu ankiety rozdawanej. Następnie przetworzone zostały umieszczone w niniejszej pracy. Najważniejsze wnioski z przeprowadzonych badań, na jakie warto zwrócić uwagę są takie, że badane osoby wysoko oceniają twórczość Zespołu Limanowianie i chętnie biorą udział w występach Zespołu. Wielu osobom Zespół Limanowianie kojarzy się z muzyką ludową, folklorem jak i z miastem Limanowa. Praca ukazuje również ocenę respondentów w takich kategoriach jak stroje, taniec, śpiew czy muzyka oraz działania - zaproponowane przez badane osoby - które korzystnie wpłynęłyby na poprawę wizerunku i promocję Zespołu.
This work presents a reflection on the professional development of image. The aim of the paper is to present a professional image creation problem as an example Regional Song and Dance Ensemble Limanowianie. The work contains five chapters, of which the first two is the theoretical part, the next three are part of the empirical. Uses both secondary and primary sources of information. The paper presents the essence of management and promoting the brand image for example Regional Song and Dance Ensemble Limanowianie. Studies have been carried out directly within Limanowa and close surroundings among adults and adolescents. The test was carried out using a questionnaire distributed. Then processed are included in this paper. The most important conclusions of the study, for which it is worth noting is that interviewees highly evaluate the work Of Limanowianie and will be happy to take part in the games. Many people Limanowianie Syndrome associated with folk music, folklore as well as with the city of Limanowa. The work also shows the scores of respondents in such categories as costumes, dancing, singing or music and action – proposed by interviewees that favorably affect the improvement and promotion of the image of the team.

Opis

Słowa kluczowe

marka, tożsamość, wizerunek, zarządzanie marką, Zespół Regionalny Limanowianie, brand, identity, image, brand management, Regional Team Limanowianie, działalność artystyczna, artistic activity

Cytowanie