Marka jako narzędzie polityki produktu na podstawie Telekomunikacji Polskiej S.A.

Brak miniatury

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Marka to aktor na rynku. Jest siłą napędową konkurencji i kluczowym elementem polityki każdej firmy. To symbol jakości, pozycji na rynku i miernikiem sukcesu. W pracy przedstawiono jak istotnym elementem polityki produktu jest marka na podstawie Telekomunikacji Polskiej S.A. Starano się sprawdzić, jakie znaczenie ma marka dla Telekomunikacji Polskiej S.A., jak przedstawia się wizerunek marki TP w oczach konsumentów, i co jest źródłem sukcesu firmy na rynku. Całą pracę podzielono na cztery rozdziały. Pierwszy z nich zawiera definicje marki jej istotę i rolę, w działalności marketingowej. W drugim rozdziale skupiono się na wpływie marki na powodzenie produktu na rynku. Trzeci rozdział poświecony jest ogólnej charakterystyce Telekomunikacji Polskiej S.A.W ostatnim rozdziale ukazano reklamę i promocję sprzedaży jaką zastosowała firma w budowaniu marki oraz analizę pozycji rynkowej marki. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu, a także źródła internetowe, sprawozdania z działalności Zarządu Grupy Kapitałowej Telekomunikacji

Opis

Słowa kluczowe

marketing, marka, wartość marki, strategia marki

Cytowanie