Konkurencyjność małych i średnich firm w handlu spożywczym na przykładzie supermarketu Rafa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Kowalczyk, Elżbieta
dc.date.accessioned 2014-07-11T12:43:40Z
dc.date.available 2014-07-11T12:43:40Z
dc.date.issued 2011-04-15 12:08:50
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7960
dc.description.abstract Celem tej pracy jest przedstawienie oraz analiza małych i średnich przedsiębiorstw w segmencie handlu, czyli dziedzinie, która w Polsce rozwinęła się w najszybszym tempie. Szczególną uwagę pragnę zwrócić na zmieniające się trendy w zwyczajach i upodobaniach klientów, a rozwijającą się konkurencją we wszystkich jej strefach działania. Praca składa się z czterech rozdziałów, z czego dwa pierwsze rozdziały to teoretyczne rozważania na temat małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Ogromną kopalnią informacji na temat MSP są dane Państwowej Agencji Restrukturyzacji Przedsiębiorstw. Możliwość korzystania z raportów opracowanych przez wybitnych ekonomistów, znawców sektora przedsiębiorczości szczegółowo przybliża tematykę problemu. Strona internetowa PARP dostarczyła mi wiedzy i informacji potrzebnych do opracowania tematu mojej pracy licencjackiej, by móc w pełni przedstawić stan wybranego sektora MSP w Polsce. Supermarket „Rafa” zbudował swoją pozycję na rynku, dzięki zbudowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, która wyróżnia tę placówkę na rynku i tworzy tym samym, przewagę nad udziałowcami tego segmentu rynku. Przewaga konkurencyjna nie jest na tyle silna, by mogła odeprzeć siłę kolejnych sieci hipermarketów w mieście. Obecnie dobra kondycja firmy, jej rozpoznawalność i lojalność klientów, zobowiązuje kadrę zarządzającą i wszystkich pracowników do zaangażowania się w tworzenie kolejnych projektów prowadzących do rozwoju firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject handel pl
dc.subject rozwój gospodarczy pl
dc.subject konkurencyjność handlowa pl
dc.subject supermarkety pl
dc.title Konkurencyjność małych i średnich firm w handlu spożywczym na przykładzie supermarketu Rafa pl
dc.title.alternative Competitiveness of small and medium companies in grocery industry based on the case of supermarket Rafa pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-07-09T09:03:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info