dc.contributor.advisor |
Białas, Franciszek |
|
dc.contributor.author |
Kaczor, Grzegorz |
|
dc.date.accessioned |
2014-07-13T10:37:49Z |
|
dc.date.available |
2014-07-13T10:37:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-05-21 11:16:32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7973 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy było utworzenie gry platformowej prezentującej najważniejsze techniki Flash i ActionScript. Zakres pracy obejmował zaimplementowanie gry platformowej wykorzystującej te techniki. W części teoretycznej pracy opisano czym są gry komputerowe, ich rozwój oraz podział na gatunki. Przedstawiono te czym jest Flash i ActionScript, jakie były jego początki i rozwój. Kolejno opisano i wyjaśniono jak zaimplementowano najważniejsze elementy tworzonej gry. Na końcu pracy znajduje się podsumowanie. |
pl |
dc.description.abstract |
The aim of this work was to create a platform game that presents the most important techniques of Flash and ActionScript. The scope of this work includes implementing a platform game that uses these techniques. Theoretical part of the paper coveres a description of computer games, their development and division into types. The work also shows origins and development of Flash and ActionScript. Subsequently, there is a description and explaination of the the most important elements in creating a game. The paper ends with a summary. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
Flash |
pl |
dc.subject |
ActionScript |
pl |
dc.subject |
gry komputerowe |
pl |
dc.subject |
computer games |
pl |
dc.title |
Zastosowanie Flash i ActionScript 3.0 w grach komputerowych na przykładzie gry platformowej Bad Bird |
pl |
dc.title.alternative |
The use of Flash and ActionScript 3.0 in computer games through an example of the platform game Bad Bird |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-07-08T12:49:41Z |
|