Abstract:
Celem prezentowanej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych Miasta
i Gminy Grybów jako podstawa tworzenia produktów turystycznych, przedstawiona praca ma
za zadanie udowodnić jak piękna, ciekawa i bogata w tradycje jest Ziemia Grybowska. Celem
pracy jest również ukazanie, iż na podstawie walorów turystycznych Miasta i Gminy Grybów
możliwe jest stworzenie nowego produktu turystycznego.
W rozdziale I scharakteryzowana została turystyka, jako gałąź gospodarki, definicja turystyki,
rodzaje turystyki, funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki, oraz turystyka jako sektor
gospodarki.
Rozdział II poświęcony jest walorom turystycznym, a mianowicie wyjaśnione zostało pojęcie
oraz klasyfikacja walorów turystycznych.
Rozdział III scharakteryzowany został produkt turystyczny.
Rozdział IV poświęcony jest szczegółowej charakterystyce Miasta i Gminy Grybów.
W rozdziale V przedstawione zostały walory turystyczne Miasta i Gminy Grybów.
Rozdział VI przedstawia propozycje nowego produktu turystycznego na bazie istniejących
walorów turystycznych.