Internet jako narzędzie wspomagające działania marketingowe na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie - Mościcach S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Roik, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-07-23T10:04:35Z
dc.date.available 2014-07-23T10:04:35Z
dc.date.issued 2014-06-17 21:39:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8078
dc.description.abstract Praca licencjacka została podzielona na 4 rozdziały. W rozdziale I pracy zostały omówione pojęcia, zasady, funkcje marketingu. Rozdział II pracy traktuje o specyfice marketingu w sieci internetowej. W rozdziale III skupiono się na przedstawieniu identyfikacji marketingu on-line Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. IV rozdział pracy opisuje projekt usprawnionego systemu marketingu internetowego na użytek Zakładów Azotowych w Tarnowie-Mościcach S.A. Praca ma charakter teoretyczny. Internet to nowe medium, które wywiera coraz większy wpływ na prowadzenie biznesu, przyczynia się również do zmian w marketingu. Internet oddziałuje na wszystkie obszary gospodarki. Termin marketing - pochodzi z języka angielskiego. W literaturze funkcjonuje wiele różnych definicji, ale ogólnie można powiedzieć, że marketing to określona koncepcja kierująca rynkiem, która dostosowuje działalność producenta do nabywcy. Marketing jest wszędzie wokół nas, ponieważ korzystają z niego wszyscy, a nie tylko firmy produkcyjne, hurtownicy czy detaliści. Zarządzanie marketingowe jest wiedzą i sztuką W dzisiejszych czasach Internet stał się zjawiskiem powszechnym i istotnym dla życia ludzi jak telewizja, prasa, radio, książki czy komputery. Przeciętny obywatel spędza przed komputerem w sieci coraz więcej czasu. Internet uznawany jest za kamień milowy rozwoju naszej cywilizacji, a wprowadzenie i rozwój światowych sieci komputerowych, miało i mieć będzie, bardzo duży wpływ na różne sfery życia ludzi. pl
dc.description.abstract The bachelor thesis is divided into four chapters. In the I Chapter of the elaboration are discussed terms, principles and marketing functions. The II Chapter describe the specifics of Marketing in virtual Internet network. The III Chapter focuses on the presentation of the identification on-line marketing in Zakłady Azotowe Tarnów-Mościce S.A. The IV Chapter describes the project of improved Web Marketing system for the purposes of Zaklady Azotowe Tarnów-Mościce S.A The bachelor thesis is a theoretical The Internet is a new medium which exerts more influence on the business, also contributes to the changes in marketing. Internet effects on all areas of the economy. The marketing term comes from the English. In the literature there are many different definitions, but in general we can be claim that marketing is a specific concept of market directing , which adjusts the manufacturer activities to the buyer. Marketing is all around us, because is used not only by manufacturers, retailers or wholesalers but by Everyone. Marketing management is a knowledge and art. Nowadays, the Internet has become a phenomenon common and essential to people's lives as television, newspapers, radio, books or computers. The average citizen spends in front of a computer on the network more time. Internet is considered as a milestone in the development of our civilization, and the introduction and development of the world's computer networks had and will have a very important influence on the different areas of the people's lives pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Tarnów Mościce pl
dc.subject Zakłady Azotowe Tarnów pl
dc.subject Azoty Group pl
dc.subject Zakłady Azotowe Tarnów pl
dc.subject business model pl
dc.subject Grupa Azoty pl
dc.subject tworzywa pl
dc.subject nawozy sztuczne pl
dc.subject marketing on-line pl
dc.subject modele biznesowe pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject plastic pl
dc.subject business model pl
dc.subject marketing strategy pl
dc.subject fertilizers cuttery pl
dc.title Internet jako narzędzie wspomagające działania marketingowe na przykładzie Zakładów Azotowych w Tarnowie - Mościcach S.A. pl
dc.title.alternative The Internet as a tool of support marketing activities at example Zakłady Azotowe in Tarnów- Mościce S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-07-23T08:09:23Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info