Merchandising w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie F.H. GOSTAL

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Woźniak, Dariusz
dc.contributor.author Laskowski, Jakub
dc.date.accessioned 2014-11-25T10:13:15Z
dc.date.available 2014-11-25T10:13:15Z
dc.date.issued 2014-08-01 22:17:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8254
dc.description.abstract Praca ma na celu przedstawienie merchandisingu, jako metody aktywizującej skuteczność zarządzania sprzedażą detaliczną, poprzez wykorzystanie topografii jednostki handlowej, podstawowych zasad psychologii społecznej oraz ekspozycji produktów. W pracy zawarto trzy rozdziały teoretyczne, w których wyjaśniono wszelkie niezbędne zagadnienia z zakresu marketingu i merchandisingu oraz przedstawiono badane przedsiębiorstwo F.H. Gostal, należące do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Cześć empiryczna pracy tworzy czwarty rozdział, w którym przedstawiono badania ankietowe oraz obserwacyjne, przeprowadzone wśród klientów omawianej placówki i właścicieli sklepów spożywczo – przemysłowych. Analiza treści teoretycznych i przeprowadzone badania pozwoliły na sformułowanie wniosku, iż merchandising znajduje swoje zastosowanie w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i przedsiębiorców. pl
dc.description.abstract The aim of this paper is to describe merchandising as a method of stimulating retail sales management efficiency through utilization of retail unit layout, basic rules of social psychology and product exposition. This paper consists of three theoretical chapters explaining all vital aspects of marketing and merchandising as well as describes the study of F.H Gostal company which belongs to the Lewiatan Polish Retail Network. The fourth chapter, consisting of the empirical portion of the paper, presents surveys and studies conducted among customers of the mentioned company and owners of convenience stores. The analysis of the theoretical matter and conducted research lead to the formation of thesis that merchandising can be warranted in small and medium size retail enterprises from the standpoint of both consumers and business owners. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject sieć handlowa pl
dc.subject konsument pl
dc.subject przedsiębiorca pl
dc.subject zarządzanie sprzedażą pl
dc.subject handel detaliczny pl
dc.subject Lewiatan pl
dc.subject marketing pl
dc.subject merchandising pl
dc.subject retail network pl
dc.subject consumer pl
dc.subject entrepreneur pl
dc.subject retail management pl
dc.subject retail trade pl
dc.title Merchandising w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie F.H. GOSTAL pl
dc.title.alternative Merchandising in small and medium sized retail enterprises on the example of F.H. Gostal pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-11-21T09:31:57Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info