Strategiczne kierunki rozwoju firmy Maspex w walce z konkurencją
Ładowanie...
Data
2014-09-23 11:41:45
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Autor pracy podejmuje się tematu konkurencyjności i sposobów walki z konkurencją. Opisane zostają przykłady konkurencji oraz aktualny stan gospodarki Polski. Przedstawione są również metody walki z konkurencją. Analiza danych pozyskanych z badań marketingowych przeprowadzonych przez autora potwierdzają hipotezy zawarte w pracy. Według autora pracy walka z konkurencją przynosi wymierne efekty, szczególnie w obecnych czasach, gdy na rynku jest duża konkurencja - bez walki z nią ciężko jest się utrzymać na rynku.
Author of work shall be the subject of competitiveness and ways to fight the competition. Described are examples of competition and the current state of the Polish economy. Described herein are methods of fighting the competition. Analysis of data obtained from marketing research conducted by the author confirms the hypothesis contained in the work. According to the author's work to combat competition brings tangible results, at the present time, when the market is big competition without a fight it's hard to keep on the market.
Author of work shall be the subject of competitiveness and ways to fight the competition. Described are examples of competition and the current state of the Polish economy. Described herein are methods of fighting the competition. Analysis of data obtained from marketing research conducted by the author confirms the hypothesis contained in the work. According to the author's work to combat competition brings tangible results, at the present time, when the market is big competition without a fight it's hard to keep on the market.
Opis
Słowa kluczowe
handel, rynek, cena, marka, jakość, trade, market, price, brand, quality, konkurencja, competition