Polityka dystrybucji na przykładzie firmy Optimus S.A.

Brak miniatury

Data

2005

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest próba analizy oraz wskazanie kierunków usprawnień wybranych procesów dystrybucyjnych w Przedsiębiorstwie Produkcyjno-Handlowym Optimus Spółka Akcyjna w Nowym Sączu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólną charakterystykę marketingu określającą cele i pojęcia stosowane przy tworzeniu marketingu mix. Rozdział drugi przedstawia rolę dystrybucji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Prezentuje także rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki warunkujące dobór kanałów dystrybucji. W rozdziale trzecim zaprezentowano Firmę OPTIMUS i jej działalność. Przedostatni rozdział przedstawia system dystrybucji firmy OPTIMUS jego rolę w działalności firmy oraz konflikty w kanałach. Część piąta to porównanie systemu dystrybucji z firmą konkurencyjną oraz przedstawienie rentowności przy sprzedaży w poszczególnych kanałach. W niniejszej pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz materiały wewnętrzne Firmy Optimus S.A w Nowym Sączu.

Opis

Słowa kluczowe

zarządzanie przedsiębiorstwem, strategia marketingowa, dystrybucja, Optimus S.A.

Cytowanie