Analiza strategiczna jako podstawa wyznaczania strategii przedsiębiorstwa na przykładzie firmy z branży drzewnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Mysza, Tadeusz
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:45:27Z
dc.date.available 2015-01-13T13:45:27Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8445
dc.description.abstract Celem głównym pracy jest budowa strategii rozwoju pozwalającej na osiągnięcie najlepszej efektywności ekonomicznej na przykładzie przedsiębiorstwa z branży drzewnej. Natomiast teza pracy brzmi: zastosowanie metod analizy strategicznej poparte analizą finansową jest niezbędne dla podjęcia optymalnych decyzji odnośnie strategii rozwoju. W pracy opracowano długoterminową strategię dla przedsiębiorstwa branży drzewnej, której realizacja pozwoli na wzrost jego wartości i osiągnięcie przez nie trwałej przewagi konkurencyjnej. Wskazane obszary stanowią kluczowe wyznaczniki strategii badanego przedsiębiorstwa. Ponadto, wypracowanie przejrzystej i wewnętrznie spójnej strategii jest pierwszym etapem do osiągnięcia sukcesu przez przedsiębiorstwo. Wyniki badań stanowią informacje wejściowe do opracowania modelu finansowego, który umożliwia prognozowanie sytuacji finansowej w różnych warunkach rynkowych oraz pozwala na ocenę możliwości generowania środków finansowych. Realizacja zadań związanych z opracowaniem i oceną przydatności zastosowania analizy strategicznej do tworzenia strategii przedsiębiorstwa branży drzewnej wymaga sekwencji i spójności podejmowanych działań tak, aby w pełni osiągnąć postawione cele. Zaproponowane podejście do oceny analizy strategicznej koncentruje się na dostarczeniu wartości dodanej, zarówno w zakresie całościowej koncepcji realizacji strategii, jak i poszczególnych jej elementów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject rynek drzewny pl
dc.title Analiza strategiczna jako podstawa wyznaczania strategii przedsiębiorstwa na przykładzie firmy z branży drzewnej pl
dc.title.alternative Strategical analysis as the basis for the enterprise strategy adoption; a Timber company case study pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info